torsdag 15. mars 2012

Siste nytt

Gått tregt med bloggingen i det siste gitt. Føler jeg er i en "litt lei" periode akkurat nå. Må bryte ut av den korte kjedelige menyen jeg driver å spiser. Går i det samme hele tiden, og da blir man fort lei.

I forrige uke, som var uke 3 forventet jeg å stagnere, siden man pleier det i uke 3. Ikke bare hadde jeg stagnert, jeg hadde gått opp igjen et halvt kg!
Det trenger jo ikke ha noe å si. Kan være muskelmasse, mangel på dobesøk, vann osv. Men litt nedsig var det likevel. Spesielt når jeg denne uken ikke hadde gått ned noe som helst, bare stått på stedet hvil.
Tror jeg får i meg for mye kunstig søtning. Er jo ikke alle som tåler så mye av det, før de stagnerer. Spesielt malitol. Så nå skal jeg i de neste 2 ukene droppe all kunstig søtning. Kommer til å savne pepsi maxen og cookiesene i helgene!

Oppskrift på cookies kommer btw. Stay tuned!


Ingen kommentarer: